donderdag 11 september 2008

Gek op oranje

Welk oranje vragen jullie je af. Nou niet van het voetbal! Jong oranje (regerend europees kampioen) al uitgeschakeld voor het volgende toernooi. En dan oranje wat net weliswaar heeft gewonnen, maar de poule nog maar door moet zien te komen.

Ook niet me kleur voor kleren, draag gewoon het liefst zwart of andere kleurtjes maar geen oranje.

Wat dan wel hoor ik je je eigen afvragen. Nou die van Freek Bartels. Winnaar van aanstormend talent bij de laatste musicalawards en speler van de rol Enjolras in Les Miserables. Hij doet nu mee aan op zoek naar Joseph en ik kan je zeggen.... KIPPENVEL.... Ik hoop dat hij het wordt en dan ga ik er zeker heen. Wat een stem heeft die gozer.

Net heerlijk een spelletje gedaan met de cd van Les Mis op de achtergrond. Heerlijk....

Geen opmerkingen: