maandag 13 februari 2012

Maandag 13 februari: Dr Tervoort.

Vanmiddag moest ik me om half 3 melden bij algemeen internist Dr Tervoort. Ik was ruim op tijd en moest dan ook even wachten. Laat haar spreekkamer nu bij de rontgen zijn en er is dus altijd wel wat te zien. Vervelen doe je dus niet snel.

Eenmaal binnen was er veel begrip voor mijn verhaal en zijn er ook wat andere oorzaken voor mijn klachten besproken. Er is uitgekomen dat het B12 tekort kan zijn, maar het kan ook zijn omdat er iets mis is met mijn slaappatroon. Maar over een ding zijn we het eens. Er is iets bij de huisarts misgegaan en had ik eerder doorgestuurd moeten worden.

Ook bleek dat ze ons nog kon van de tijd dat Roy chemo kreeg. Ze vond me toen zo sterk en had veel bewondering voor ons. Maar toen was het zo en ik heb het met liefde gedaan voor ons.

Nu had ik gelukkig een dokter te pakken die van aanpakken wist en voor ik het wist had ik een aardige lijst met onderzoeken te pakken. De eerste 3 zijn al gebeurt. In een uurtje had ik een thoraxfoto laten maken, een ecg gekregen en als klap op de vuurpijl nog bloed laten prikken. En dat was aardig kruisje bolletje. Mineralen en vitamines en allergenen, maar ook werd er de rest getest. Ik heb dan ook 5 buisjes achtergelaten.

Aanstaande woensdag krijg ik nog een lungfunctie test want ze verdenkt me op astmatische klachten en verder moet ik naar de slaappoli en dat kan eind februari en dan in april moet ik terug naar haar. En dan hoop ik eindelijk nieuws te hebben.
Published with Blogger-droid v2.0.4

Geen opmerkingen: