zaterdag 31 oktober 2009

Verontschuldiging

Ik weet het, ik weet het. Ben op dit moment niet de meest consequente blogster die er is. Ik zal het snel goed maken. Want me leven staat niet stil op het moment. De maanden van de verjaardagen zijn er weer. De top 2000 staat weer voor de deur en geloof daar staan weer leuke ontmoetingen en bijwoning van een opname voor de top 2000 a go go te wachten. Maar ook heb ik het nog steeds moeilijk met het overlijden van pap. Alweer bijna 5 maanden geleden. Ik vind de tijd veel te hard gaan.

Ook heb ik de hobbie´s weer een beetje opgepakt. Er zijn inmiddels al wat kerstkaarten gemaakt. Ook liggen er nog 3 of 4 lay outs te wachten die geshowd moeten worden.

Kortom ik heb gewoon even een maandje de blog verwaarloosd om in november het in te halen en dan hem heel goed bij te gaan houden. Dus hou hem in de gaten, want ik ben nog lang niet klaar met alles.

Dus tot snel weer.

Geen opmerkingen: