vrijdag 10 oktober 2008

avontuur werk

En een avontuur was het zeker. Ik had gesolliciteerd bij de TPG. Ik wilde wat aan me lijn gaan doen en gelijk wat werkervaring. Aan me lijn heb ik weinig kunnen doen en ook mijn werkervaring is niet echt aangevuld. Het werd 1 groot fiasco. Ik heb het dus 1 dag volgehouden en de tweede dag in samenspraak al geeneens meer gedaan. Het was te zwaar en de afspraken waren niet goed. Kortom maar weer op zoek naar ander werk.

Maar door dat avontuur ben ik weer even in de put gezakt. De spanningen van afgelopen tijd kwamen naar boven en ik heb dus maandag en dinsdag zulke huilbuien gehad dat het niet goed ging. Ik ga dus morgen ook naar de dokter want dit was de druppel dan kan ik wel mindere met de Prozac maar ik wil me wel goed in me vel blijven voelen.
Om tot rust te komen doe ik dan mandala's inkleuren en echt je wordt er rustiger van. Hier eentje die ik vanavond heb ingekleurd.




Geen opmerkingen: